Mystery Shopping er det hidtil bedste koncept for forretninger, som gerne vil optimere deres salg og service. For  langt de fleste forretninger, er det vigtigt at udvikle sig konstant og forbedre sig. Det kan man netop, hvis man får besøg af en Mystery Shopper. Tag kontakt til virksomheden Servicemind og få hjælp med at gøre din forretning bedre. Hvis du gerne vil vide mere, så læs med.

Mystery Shopping: Hvad er det?

Mystery Shopping har gennem mange år hjulpet forretninger med at optimere. Mystery Shopping handler om at sende en instrueret kunde ind i en butik for at foretage et køb. Denne kunde er selvfølgelig udsendt fra den virksomhed, som du laver en samarbejdsaftale med. Det vil altså sige, at denne Mystery Shopper vil evaluere fremtoningen og den service, som din forretning og medarbejdere leverer til kunderne. Denne metode har været kendt i mange år og det er mange forretninger i forskellige brancher, som benytter sig af det. Både på b2c og b2b markedet.

Servicemind tilbyder Mystery Shopping

Servicemind er en af de førende virksomheder inden for Mystery Shopping og har mange års erfaring med vurdering af salg, service og generelt bare forretninger. Deres mystery shoppere har været på besøg i flere 100 butikker i mange forskellige brancher. Derfor kan de helt sikkert også komme på besøg i din forretning. Servicemind hjælper både b2c og b2b virksomheder. Om det er telefonopkald eller et fysisk besøg er op til dig, så længe at du får det rette ud af det. Servicemind rådgiver altid deres kunder på, hvad der er det helt rigtige for dem. Virksomheden har nemlig stor ekspertise på området efter de mange år i branchen.

Eksempel på Mystery Shopping

Et eksempel på Mystery Shopping kan være, at du ejer en butik, som er beliggende i et indkøbscenter. Du har oplevet et dyk i salg og du mistænker dine medarbejdere for ikke at give den rette service til dine kunder, som du ønsker. Så kan du invitere en Mystery Shopper ind i din butik for at vurdere dine medarbejders evner til at lave mersalg og yde den rette service. Når besøget er ovre vil du få en rapport fra virksomheden, hvor du har hyret Mystery Shopperen fra. Denne rapport vil vise helt præcist, hvordan denne instruerede kunde blev modtaget af dine medarbejdere. Det er en perfekt måde, hvorpå du kan optimere din forretning.

 

Impotens er et helt almindeligt problem blandt mænd. Oplever du også rejsningsproblemer?