Hej alle sammen. I dag her på bloggen skal vi tale om Pos system til din forretning. Det er et system, som bliver brugt i rigtig mange forskellige brancher. Det kommer fra Tyskland, og bliver forhandlet i et dansk firma, som jeg i dag vil tale her på bloggen.

Pos system til din butik

I dag her på bloggen skal det som sagt handle om et genialt Pos system, som er fremstillet i tyskland – læs mere lige her. Den har den bedste software på markedet samt et gedint design. Du kan selv vælge de knapper, som du gerne vil have på dit system. Dem som du ved, at du har brug for i din butik. Det er jo forskelligt fra sted til sted. Det er et system, som har været på markedet i noget tid og hele tiden bliver forbedret. Selve den virksomhed, som det skal handle om i dag har været en af Danmarks førende leverandør af betalingsløsninger og POS systemer siden 1995. Det er hele 25 års erfaring i branchen, og derfor har de også stort fokus på høj kvalitet og gør en dyd ud af, at yde Danmarks bedste service til de kunder, som køber eller er interesseret i disse Point Of Sale systemer. De har en meget bred kundeskare, og ved derfor hvad der er behov for i mange forskellige brancher og både små, mellem og store virksomheder.

Mange års erfaring.

Der er selvfølgelig rigtig mange fordele ved at vælge et firma, som har rigtig mange års erfaring på området, når man gerne vil købe noget nyt. Det er lige meget om det gælder en computer, en ansigtscreme eller et pos system. Hvis en virksomhed har mange års erfaring, så har de også mange års viden på området, som de kan give videre til dig. De kører super effektiv rapportering, hvor du får rapporter og statistikker leveret ofte og præcis, som du vil have dem. Det vil sige, at de tal, som du er ligeglad med ikke behøver at være i rapporten, mens de tal, som du har fokus på vil være med. Derudover så nulstiller Vectron Back Office nulstiller automatisk dit system. Det er super smart, og der er virkelig mange ting med i det her pos system, som du måske har manglet i din hverdag, men som du ikke vidste hvordan du kunne få løst helt praktisk. Har du flere butikker, så bliver alt registreret i skyen og kan derfor benyttes mellem flere butikker.

Læs også mere lige her.